Majitelé tabletů iPad nebo telefonů iPhone si mohou stáhnout aplikace České tiskové kanceláře, tuzemské veřejnoprávní zpravodajské agentury. Pracovalo na nich studio NewsLab. Jsou zdarma, zahrnují prostor pro reklamu - inzerci už ČTK začala prodávat, ve formě statických obrázků.
Aplikace nabízejí výběr z agenturního textového servisu a fotografií v dosud nezvykle vysokém rozlišení, který připravuje redakce ČTK Online, respektive Fotobanka ČTK. Sloužit mají rychlé orientaci v dění v České republice, ve sportu, ve světě i v ekonomice kdykoli během dne, tedy zpravidla rychleji, než se zprávy objeví v tradičních médiích.
Podporují sdílení materiálů prostřednictvím e-mailu a sociálních sítí Facebook a Twitter. Vybrané zprávy umožňují uložit pro pozdější čtení v místech bez mobilního signálu. Uvažuje se také o zakompování další funcionality: přihlášení do placeného servisu ČTK.
„Na poli tabletů a smartphonů je to jen náš první krok. ČTK se vždy snažila využívat zlomových inovací - a v tomto prostředí vidíme celou řadu nových možností. I v tomto případě ale chceme plnit základní roli tiskové agentury, a tedy nabídnout spolupráci i našim mediálním klientům s projekty, které pro ně budou mít význam a ušetří jim náklady,“ uvedl technický ředitel agentury Jan Kodera.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
