Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Čtveřice z Havasu založila Swimming Pool

Místo Havasu se nová digitální agentura přimkne ke konkurenční Young & Rubicam.

Na bloku stojící šéf nové agentury Peter Vijgen

Na bloku stojící šéf nové agentury Peter Vijgen

Na českém trhu začíná působit nová digitální agentura Swimming Pool. Založili ji čtyři dosavadní pracovníci digitálního týmu reklamní agentury Havas, pracující pod značkou Havas Worldwide Digital Prague pro klienty jako Volvo, Ceva či Eko-Kom. Ředitelem pro digitální oblast agentury je Peter Vijgen z Belgie, bývalý výkonný ředitel Havas Worldwide Digital Prague. Klientskou sekci bude řídit Australan Evan Boesenberg. Data a média má na starosti Maďar Tamas Foldesi. Projektovým ředitelem nové agentury je Pavel Tůma.

Logo agentury Swimming Pool

Logo agentury Swimming Pool

Nová agentura se profiluje jako nezávislá, nicméně jde jen o proklamaci. Vlastnit ji bude majitel agentury Young & Rubicam. „Swimming Pool je 100% vlastněna Y&R Group/WPP,“ sdělila na dotaz Médiáře Dita Vašíčková z PR agentury Bison & Rose, která za agenturu komunikuje. Swimming Pool bude v Česku pracovat pro další agentury nadnárodní komunikační skupiny WPP.

Do sítě patří i reklamní agentura Young & Rubicam, jehož pražská centrála výkonně řízená Svatoplukem Jírů má být centrálou zmíněné spolupráce. Tým z Havasu tak přechází ke konkurenci. Havas nedávno přišel také o šéfa týmu pro sociální média Ondřeje Pavelka, ten odešel do skupiny Adexpres budovat agenturu Bistro Social.