Vydavatel české mutace amerického časopisu Forbes uvádí na trh placený čtvrtletník Forbes Next, zaměřený na technologie. Loni vyprodukoval pilotní vydání, letos začíná titul vycházet pravidelně. Prodává se za 99 Kč, roční předplatné vyjde na 389 Kč, další vydání se plánuje na červen. Pilot se loni dělal v nákladu 29.000 kopií, momentální náklad je poloviční, necelých 15.000 kusů. Rozsah teď činí 116 stran, běžněji má dosahovat 130 stran. V prvním čísle inzerují Vertu, BMW, Alfa Romeo, Nordic Telecom, KPMG či Accenture.
Obsah sestavuje stávající redakce Forbesu z vlastních témat i textů přeložených textů z americké edice. Některé texty dodávají externí spolupracovníci (Jan Beránek z Lupa.cz, Iva Brejlová z Tyinternety.cz). Vedoucím projektu je Michael Mareš, šéf webu Forbesu. Šéfredaktorem Forbesu i Forbesu Next je Petr Šimůnek. „Technologie a inovace raketovou rychlostí mění svět okolo nás. Jednou za čtvrt roku nabídneme čtenářům magazín plný budoucnosti, která už se děje,“ slibuje Mareš.