Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Připomeňte si na Twitteru či Instagramu.

Čupr založil agenturu Masakroi

Tomáš Čupr na snímku z podzimu 2011. Foto: Profimedia.cz, iDnes.cz

Tomáš Čupr na snímku z podzimu 2011. Foto: Xman.cz / Jiří Švorc / iDnes.cz / Profimedia.cz

Tomáš Čupr, zakladatel serveru hromadného nakupování Slevomat a rozvážkové služby Dámejídlo.cz, se podílí na novém byznysu. Společně s Barborou Zajptovou založil reklamní agenturu zaměřenou na výkonnostní marketing na internetu. Název agentury Masakroi v sobě zahrnuje hříčku založenou na anglické zkratce ROI.

Zajptová předtím pracovala mimo jiné jako marketingová šéfka prodejce finančních produktů ChytrýHonza.cz, v týmu je dále copywriter Filip Škaloud. Novou firmu se sídlem v Praze má Zajptová s Čuprem vlastnit napůl. Zajptová má být její hlavní postavou. Čupr do firmy vložil část peněz, ale sám se hodlá dál věnovat Dámejídlo.cz.

array(2) { [0]=> object(WP_Term)#5277 (10) { ["term_id"]=> int(139) ["name"]=> string(18) "Marketing & PR" ["slug"]=> string(12) "marketing-pr" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(139) ["taxonomy"]=> string(8) "post_tag" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3240) ["filter"]=> string(3) "raw" } [1]=> object(WP_Term)#5275 (10) { ["term_id"]=> int(167) ["name"]=> string(6) "Online" ["slug"]=> string(8) "internet" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(167) ["taxonomy"]=> string(8) "post_tag" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1891) ["filter"]=> string(3) "raw" } }