Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Czech News Center vstupuje do televize Joj Family

Novým, menšinovým vlastníkem firmy Magical Roof, která na českém trhu provozuje televizní stanici Joj Family, se stalo vydavatelství Czech News Center. To vlastní Daniel Křetínský (50 %), Patrik Tkáč (40 %) a Roman Korbačka (10 %). Czech News Center, které produkuje deníky Blesk, Aha! či Sport nebo časopis Reflex, v televizní firmě získalo 20 %. Většinových 80 % dál patří společnosti Slovenská produkčná. Ta na Slovensku vlastní a provozuje kanály TV Joj a TV Joj plus.

Joj Family v Česku odstartovala s podzimní sezónou 2016. Jde plnoformátový program, který nabízí především vlastní a korpodukční pořady slovenské TV Joj. Pro Česko tak zopakovala model, který naopak na Slovensku razí české televize Nova a Prima. Kvůli tomu, že na kupované zahraniční pořady mají vysílací práva jen na domovské teritorium, vysílání u sousedů skládají výhradně z vlastní tvorby. Joj Family k tomu postupně přidává archivní české seriály jako Třetí patro, Plechová kavalerie, Hotel Herbich či Synové a dcery Jakuba Skláře.

Joj Family vysílá celoplošně v pozemní multiplexu 4 či na satelitu Skylink. Už déle průběžně inzeruje své pořady právě v titulech Czech News Center – jak v tisku, ta na webu. V prosinci měla na tuzemském publiku starším 15 let podíl 0,95 %. Reklamu jí prodává Atmedia, distribuuje ji Axocom.