Marketingová agentura Czech Promotion rozšiřuje své klientské portfolio o Preventan, značku doplňků stravy napomáhající správné funkci imunity. Vedle už uskutečněného redesignu zajistí agentura pro značku tvorbu obsahu na sociálních sítích, správu online kampaní a realizaci spotu, který v televizi nasadí začátkem příštího roku.

Maskot značky Preventan v novém

Redesignované logo už nezahrnuje ledního medvěda ani nápisy „+ Vitamin C“ a „Pro Vaši imunitu“
Spolupráce Czech Promotion a Preventanu odstartovala analýzou rozsáhlého výzkumu, na který navázala nová marketingová strategie. „Z výzkumu mimo jiné vyplynulo, že lední medvěd je brand symbolem, na kterém lze dlouhodobě stavět. Proto jsme v redesignu vizuální identity Preventanu maskota firmy zachovali. Ikonickému medvědovi jsme prostřednictví animace vdechli život a plánujeme jeho prostřednictvím propojit komunikaci značky,“ popisuje Michal Novák, marketingový ředitel Czech Promotion.
„Agentura přišla s řešením, které ctí a zachovává naše tradiční symboly, identitu značky a zároveň ji zákazníkům obsahově srozumitelným způsobem i vizuálně atraktivně inovuje,“ oceňuje Kateřina Spěváčková, marketingová manažerka Preventanu.
Czech Promotion jako fullservisová agentura zvolila pro Preventan řešení v propojení online kampaní a televize. Komunikace Preventanu v televizním spotu bude podpořena rozsáhlou display kampaní s cílem co nejefektivněji zvýšit povědomí o značce.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
