Czech Promotion rozšířila své karlínské kanceláře, hostí i reklamní startup

Agentura zdvojnásobila rozlohu sídla. Prvním z externích nájemců je HoloMotion Media.

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Nové kanceláře agentury Czech Promotion

Marketingová agentura Czech Promotion zdvojnásobila svůj prostor v pražském Paláci Karlín, kde sídlí od roku 2017. Firma se stovkou pracovníků přibrala v pátém patře 1.090 metrů čtverečních, nově tak působí v kancelářích, které mají celkově přes 2.000 metrů čtverečních. „Růst agentury si vyžádal vytvořit další pracovní prostor, který by zároveň reflektoval naši filozofii dosahovat s co nejnižšími náklady maximálního efektu,“ říká Jan Coufal, šéf Czech Promotion.

Autorem podoby nových kanceláří je studio Kurz Architects, které stojí i za dosavadním prostorem. „Návrhy interiéru vycházejí z obsáhlé rešerše pod taktovou a ve jménu recyklace. JakubJohanna, kteří měli projekt na starosti, strávili spoustu času na největším odpadovém tržišti Cyrkl hledáním materiálů vhodných do interiéru. Důležitá byla nejen jejich udržitelnost, ale také́ logistická a ekonomická dostupnost. Díky chytrému návrhu navíc získaly v prostoru svoji důstojnou a dlouhodobou funkci,“ uvádí architekt Jan Kurz. Stavební práce zastřešila firma 4interior&tiles. Na vybavení interiéru se podílely značky Ton, Lucis, Oresi, Princ Parket, Barkotex, Hager, Monobrand nebo PackWall.

Hlavní pracovní prostor je koncipovaný jako open space, ale přesto rozdělený do částí, ve kterých jsou místa jak pro početné pracovní týmy, tak i jednotlivce. Dominantní bílá barva pak jednotlivé prvky sjednocuje. Prostor využívá recyklované materiály. Interiéry nových kanceláří tak tvoří příčky z použitých lahví od vína, stěny obložené dřevěnými deskami původem ze starých trámů, dále skříně, knihovny nebo kuchyňky vyrobené z nápojových kartonů, namísto běžných akustických panelů je na stropě použita ovčí vlna. Plně funkční semafor pak pomyslně řídí pohyb v zúžené části vedoucí k sociálnímu zázemí.

Část nových kanceláří má sloužit i jako neformální hub pro externí nájemce. „Půjde o svým způsobem líheň talentů a nových projektů, které jsou blízké našemu pojetí marketingu. První vlaštovkou je startupová společnost HoloMotion Media provozující holografické reklamní nosiče,“ doplnil Jan Coufal.