V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

CzechCrunch přibral Brejčáka z Tyinternety.cz

Peter Brejčák

Peter Brejčák

Online magazín CzechCrunch, zaměřený na moderní technologie, začátkem listopadu přivítal nového redaktora Petera Brejčáka. Ten přichází z podobně zaměřeného webu Tyinternety.cz a bude se autorsky věnovat tématům startupů, technologií, byznysu a e-commerce. CzechCrunch má tak nyní 11 redaktorů, tým řídí Ondřej Holzman, který loni přišel rovněž z webu Tyinternety.cz, jenž do té doby vedl.

Šestadvacetiletý Brejčák v minulosti prošel redakcí Startupjobs.cz či PR agenturou Fenek. Vystudoval hospodářskou politiku na Národohospodářské fakultě VŠE v Praze s vedlejší specializací na ekonomickou žurnalistiku.

CzechCrunch funguje od roku 2014, ve stejnojmenné firmě ho vydávají Michal Ptáček (drží ve vydavatelství 51 %) a Václav Bedřich (49 %), v posledním půlroce přidal nová témata, jimž se dřív věnoval jen okrajově – byznys, vzdělávání, cestování, design, částečně i lifestyle a architekturu, vždy s přesahem do technologií. Měsíčně CzechCrunch navštíví 650.000 lidí, jde o unikátní návštěvníky podle Google Analytics. Sesterský portál AppleCrunch udává na 100.000 návštěvníků měsíčně. Letošní obrat webu má přesáhnout 9 milionů Kč, příští rok se plánuje 15 milionů.

Hlavními příjmy jsou propagační články (web je označuje štítkem Premium) a bannerová reklama, dál pracovní portál CzechCrunch Jobs, který narozdíl od původní verze uvedené předloni teď agreguje nabídky odjinud, či eventy CzechCrunch Offlajn. „Následující měsíce se chystáme ještě víc šlápnout do marketingu, a to i v offlinu. Dvojnásobně rozšíříme kanceláře, posílíme tým. Těšíme se i na vlastní podcasty pod taktovkou Dana Tržila,“ nastiňuje Michal Ptáček.