Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism vypsala další veřejnou zakázku, tentokrát na služby mediální agentury. Odhadovaný rozpočet činí 47,93 milionu Kč.
Úkolem vítězné agentury bude zajistit mediální nákup pro šestimesíční kampaň na podporu integrovaného operačního programu Česko - naše destinace. Do tendru se lze hlásit do 28. července.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit subjekty, které v posledních třech letech realizovaly alespoň jednu obdobnou veřejnou zakázku, zahrnující mediální nákup a měření výkonu kampaně (nemuselo ale jít jen o oblast cestovního ruchu), jejíž finanční objem dělal alespoň 20 milinů Kč. CzechTourism má i požadavky na realizační tým: jeho vedoucí musí mít minimálně tříletou praxi s projektovým a personálním řízením v oboru PR a mediálních a marketingových kampaní a s řízením kampaní nad 10 milionů Kč včetně jednání se subdodavateli.
V tendru má podle vstupní dokumentace ze 70 % rozhodovat nabídková cena, z 20 % efektivita a kvalita monitoringu a z 10 % kvalita mediaplánu.