Ve výběrovém řízení na globální komunikační koncept si státní organizace CzechTourism vybrala agenturu VCCP. Cílem spolupráce je podpora turistického ruchu ze zahraničí představením České republiky jako destinace nečekaných zážitků. Právě tak má kampaň zemi představovat. Zadání tendru se soustředilo na prezentaci českých tradic. Cílem CzechTourismu je navrátit do Česka počet zahraničních turistů, který země zaznamenávala před pandemií.
„Vyvíjíme kampaň, která ma za cíl posunout komunikaci z konzervativní do inspirativní a nečekané,“ avizuje Ondřej Fiala, business director VCCP. Kampaň by měla běžet v roce 2023 ve dvou vlnách především v sousedních zemích, ale i mimo Evropu. Zároveň VCCP v rámci spolupráce připravuje březnovou kampaň na domácí turistiku pro místní publikum.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
