
Z dosavadní kampaně CzechTourismu Česko - země příběhů
Reklamní agentura Mark BBDO v čele s Pavlem Matějíčkem uspěla ve výběrovém řízení na propagaci Česka jako turistické destinace, vypsaném státní agenturou CzechTourism. Předmětem plnění veřejné zakázky s rámcovou cenou 12,5 milionu Kč na tři roky je návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály CzechTourism. Mark BBDO střídá agenturu Havas Prague, která kampaň dělala letos, v předchozích dvou letech to byla WMC Grey.
Vítězný kreativní koncept pracuje s aktuálním turistickým trendem – poznávání destinace z pohledu místních lidí a zaměření na skutečně autentické zážitky. Dlouhodobá pozice značky Česko - země příběhů zůstává a nový koncept na ni navazuje. Kampaň bude probíhat zejména online a v roce 2019 se zaměří především na německé, americké a ruské trhy.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
