CzechTourism si na kreativu bere Mark BBDO

Z dosavadní kampaně CzechTourismu Česko - země příběhů

Z dosavadní kampaně CzechTourismu Česko - země příběhů

Reklamní agentura Mark BBDO v čele s Pavlem Matějíčkem uspěla ve výběrovém řízení na propagaci Česka jako turistické destinace, vypsaném státní agenturou CzechTourism. Předmětem plnění veřejné zakázky s rámcovou cenou 12,5 milionu Kč na tři roky je návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály CzechTourism. Mark BBDO střídá agenturu Havas Prague, která kampaň dělala letos, v předchozích dvou letech to byla WMC Grey. 

Vítězný kreativní koncept pracuje s aktuálním turistickým trendem – poznávání destinace z pohledu místních lidí a zaměření na skutečně autentické zážitky. Dlouhodobá pozice značky Česko - země příběhů zůstává a nový koncept na ni navazuje. Kampaň bude probíhat zejména online a v roce 2019 se zaměří především na německé, americké a ruské trhy.