Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

CzechTourism si na kreativu bere Mark BBDO

Z dosavadní kampaně CzechTourismu Česko - země příběhů

Z dosavadní kampaně CzechTourismu Česko - země příběhů

Reklamní agentura Mark BBDO v čele s Pavlem Matějíčkem uspěla ve výběrovém řízení na propagaci Česka jako turistické destinace, vypsaném státní agenturou CzechTourism. Předmětem plnění veřejné zakázky s rámcovou cenou 12,5 milionu Kč na tři roky je návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně, od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály CzechTourism. Mark BBDO střídá agenturu Havas Prague, která kampaň dělala letos, v předchozích dvou letech to byla WMC Grey. 

Vítězný kreativní koncept pracuje s aktuálním turistickým trendem – poznávání destinace z pohledu místních lidí a zaměření na skutečně autentické zážitky. Dlouhodobá pozice značky Česko - země příběhů zůstává a nový koncept na ni navazuje. Kampaň bude probíhat zejména online a v roce 2019 se zaměří především na německé, americké a ruské trhy.