Další tendr České centrály cestovního ruchu CzechTourism, příspěvkové organizace Ministerstva pro místní rozvoj, vyhrála digitální agentura Fragile Media ze skupiny Etnetera Group. Czechtourism ji pověřil správou kampaní k 700. výročí narození císaře Karla IV. v době od září 2016 do prosince 2016. Rozpočet této zakázky činí 3,2 milionu Kč.
Úkolem agentury je posílit a rozvinout současnou komunikaci CzechTourism na sociálních sítích a zároveň zvýšit povědomí o turistické nabídce Česka prostřednictvím sociálních médií na zahraničních trzích (Německo, Rusko, Francie, Polsko a Benelux). Fragile Media vytváří a zpracovává podle svých zástupců veškeré vstupy kampaně a na starost má i monitoring, optimalizaci a reporting jednotlivých kampaní.
„Běžně se veřejných zakázek neúčastníme, ale tento projekt nás zaujal svou mezinárodní působností, komplexností, propojením obsahu pro sociální sítě s influencery a správou kampaní na Facebooku,“ tvrdí ředitel agentury Daniel Kafka.
CzechTourism zadal v poslední době více veřejných zakázek. Komunikaci na španělském trhu, kde bude v následujících měsících probíhat kampaň na podporu zvýšení povědomí o turistické nabídce Česka, svěřil agentuře Havas Worldwide Prague, PR aktivity spojené s oslavami 700. výročí narození Karla IV. pro něj zajišťuje Rubikon PR, a navíc začal hledat tvůrce a realizátora expozice pro 17 domácích i zahraničních výstav.