Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

CzechTourism míří na další sportovní turnaje

Golf, stolní tenis i závody tahačů – tam všude se objeví destinační značka Česka.

Turnaj se odehraje v Olomouci od 26. do 30. srpna. Ilustrační foto Česká asociace stolního tenisu

Mezinárodní mistrovství ve stolním tenise se odehraje v Olomouci od 26. do 30. srpna. Ilustrační foto Česká asociace stolního tenisu

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism zadala další několikamilionové zakázky k propagaci českých regionů a destinační značky Czech Republic – Land of Stories.

Destinační značka se tentokrát zviditelní v rámci mezinárodního mistrovství České republiky ve stolním tenise GAC Group Czech Open Olomouc 2015, které se odehraje od 26. do 30. srpna, dále v rámci mezinárodního golfového turnaje D+D Real Czech Masters 2015, pořádaného od 24. do 30. srpna ve Vysokém Újezdě, a konečně na evropských závodech tahačů Czech Truck Prix 2015, které se konají od 28. do 30. srpna na Autodromu Most.

Zakázku na propagaci v rámci ping-pongového mistrovství získala společnost TT marketing, jejímž jediným společníkem je podle obchodního rejstříku Česká asociace stolního tenisu.

„Golfovou zakázku“ bude realizovat organizátor turnaje, akciová společnost Relmost s akcionářem Petrem Dědkem.

Během evropských závodů tahačů bude aktivity CzechTourismu propagovat opět jejich pořadatel, společnost Autodrom Most.

Zakázky přicházejí zhruba měsíc poté, co si CzechTourism vybral partnera pro propagaci v rámci mezinárodního golfového turnaje Tipsport Golf Masters 2015, kterým se stal spoluorganizátor tohoto turnaje, společnost Goram. Pro oba golfové turnaje i pro mistrovství ve stolním tenisu vyčlenil CzechTourism naprosto shodný reklamní rozpočet, činící 3.305.785 Kč, na propagaci v rámci závodu tahačů je určena částka 1.818.181 Kč.

Všechny zakázky byly vypsány v rámci projektu Zvýšení povědomí o atraktivitách regionů ČR s cílem zvýšení návštěvnosti. Ten je financován z Integrovaného operačního programu, tedy ze Strukturálních fondů Evropské unie a státního rozpočtu České republiky.

Co všechno chystá CzechTourism

Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je ministerstvo pro místní rozvoj. Základním cílem CzechTourismu je propagace Česka jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v tuzemsku. Z toho důvodu se řadí mezi vůbec nejaktivnější státní zadavatele reklamy. Jen v letošním roce navázala spolupráci hned s několika reklamními a mediálními agenturami. Konkrétně šlo o agentury Concept One, která dostala za úkol představit Česko jako cool destinaci pro mladé cestovatele ze zemí, jako je Německo, Polsko, Rakousko, Francie, Španělsko, Nizozemsko, Velká Británie a Itálie, Loosers, jež pro CzechTourism vytvoří sérii televizních a rozhlasových spotů s letní a zimní tematikou (tato kampaň poběží na podzim) nebo Brainz, která podle konceptu Loosers vytvořila mobilní aplikaci, umožňující prolínat filmovou fikci s reálnými prožitky z cestování. V červnu pak CzechTourism vypsal tendr i na mediální agenturu, jejímž úkolem bude zajistit mediální nákup pro šestimesíční kampaň na podporu integrovaného operačního programu Česko – naše destinace. Do tohoto tendru se lze hlásit do 28. července. CzechTourism také připravil a vyrobil cestovatelský seriál Lovci zážitků, který má propagovat tuzemské destinace. Seriál odvysílala od 5. dubna do 12. května stanice Prima Zoom.