Česká státní centrála cestovního ruchu CzechTourism si vybrala dalšího reklamního partnera. Propagací regionů Česka a nákupem reklamního prostoru k propagaci destinační značky Czech Republic – Land of Stories (v češtině Česká republika - země příběhů) v rámci mezinárodního golfového turnaje Tipsport Golf Masters 2015 pověřila jednoho ze spoluorganizátorů tohoto turnaje, pražskou společnost Goram. Tu vlastní Robert Klotz (drží 70 %) a Václav Harant (30 %). Hodnota zakázky dělá 3.305.785 Kč.
CzechTourism zadal tuto veřejnou zakázku v rámci projektu Zvýšení povědomí o atraktivitách regionů ČR s cílem zvýšení návštěvnosti. Ten je financován z Integrovaného operačního programu, tedy ze Strukturálních fondů Evropské unie a státního rozpočtu České republiky.
Společnost Goram (dříve Tabuc) byla založena v roce 1991 jako reklamní agentura a zabývala se výrobou obtisků a dalších samolepících etiket. Později se začala věnovat pořádání společenských akcí, konferencí a sportovních a kulturních akcí a golfových turnajů. V roce 2003 začala organizovat sérii turnajů Business Golf Tour, ke které v roce 2006 přidala Kontakt Golf Tour. V letech 2009 až 2011 zajišťovala firma Goram organizačně golfový turnaj Czech Open, v letech 2011 a 2012 proběhl turnaj Prague Golf Masters a od roku 2013 pořádá v Česku mezinárodní turnaje Pilsen Golf Masters, které jsou součástí profesionální turnaje série Ladies European Tour.
Mezinárodní golfový turnaj Tipsport Golf Masters se v rámci Ladies European Tour odehraje v Golf Parku Plzeň–Dýšina letos od 7. do 9. srpna a měly by se jej zúčastnit přední profesionální hráčky z celého světa.
Co všechno chystá CzechTourism
Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, jejímž zřizovatelem je ministerstvo pro místní rozvoj. Základním cílem CzechTourismu je propagace Česka jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v tuzemsku. Z toho důvodu se řadí mezi vůbec nejaktivnější státní zadavatele reklamy. Jen v letošním roce navázala spolupráci hned s několika reklamními a mediálními agenturami. Konkrétně šlo o agentury Concept One, která dostala za úkol představit Česko jako cool destinaci pro mladé cestovatele ze zemí, jako je Německo, Polsko, Rakousko, Francie, Španělsko, Nizozemsko, Velká Británie a Itálie, Loosers, jež pro CzechTourism vytvoří sérii televizních a rozhlasových spotů s letní a zimní tematikou (tato kampaň poběží na podzim) nebo Brainz, která podle konceptu Loosers vytvořila mobilní aplikaci, umožňující prolínat filmovou fikci s reálnými prožitky z cestování. V červnu pak CzechTourism vypsal tendr i na mediální agenturu, jejímž úkolem bude zajistit mediální nákup pro šestimesíční kampaň na podporu integrovaného operačního programu Česko – naše destinace. Do tohoto tendru se lze hlásit do 28. července. CzechTourism také připravil a vyrobil cestovatelský seriál Lovci zážitků, který má propagovat tuzemské destinace. Seriál odvysílala od 5. dubna do 12. května stanice Prima Zoom.