Další čtyři práce Y&R na shortlistech v Cannes

Agentura Young & Rubicam Prague, která včera dostala zlatého a stříbrného Lva, má v soutěži reklamního festivalu Cannes Lions šanci na další trofeje. Dostala se totiž na shortlist dalších dvou kategorií DesignMedia.

V kategorii Design se od Youngů uchytily kampaně Lights Designed for Every Situation pro klienta Opel (podkategorie Illustration: poster) a Endangered breeds pro Českou pojišťovnu (podkategorie Illustration: print & editorial).

Kampaň pro Opel

Kampaň pro Opel


Kampaň pro Českou pojišťovnu

Kampaň pro Českou pojišťovnu. Kliknutím zvětšíte

Na shortlistu kategorie Media jde o dvě místa za kampaň Wasp Repellent Coasters pro klienta Žatecký pivovar, v podkategoriích Use of stuntsUse of ambient media: small scale.

Kampaň pro Žatecký pivovar

Kampaň pro Žatecký pivovar. Kliknutím zvětšíte

Dnes se kromě Design a Media vyhlašovaly shortlisty kategorií Entertainment, Entertainment Lions for MusicProduct Design, v nich Češi své naděje neměli.

Poslední várku shortlistů budeme znát ve čtvrtek 22. června, kdy se vyhlašují kategorie Creative Effectiveness, Digital Craft, Film, Film Craft a Radio, a v pátek 23. června, kdy se dozvíme finalisty kategorií IntegratedTitanium.