Agentura Young & Rubicam Prague, která včera dostala zlatého a stříbrného Lva, má v soutěži reklamního festivalu Cannes Lions šanci na další trofeje. Dostala se totiž na shortlist dalších dvou kategorií Design a Media.
V kategorii Design se od Youngů uchytily kampaně Lights Designed for Every Situation pro klienta Opel (podkategorie Illustration: poster) a Endangered breeds pro Českou pojišťovnu (podkategorie Illustration: print & editorial).
Na shortlistu kategorie Media jde o dvě místa za kampaň Wasp Repellent Coasters pro klienta Žatecký pivovar, v podkategoriích Use of stunts a Use of ambient media: small scale.
Dnes se kromě Design a Media vyhlašovaly shortlisty kategorií Entertainment, Entertainment Lions for Music a Product Design, v nich Češi své naděje neměli.
Poslední várku shortlistů budeme znát ve čtvrtek 22. června, kdy se vyhlašují kategorie Creative Effectiveness, Digital Craft, Film, Film Craft a Radio, a v pátek 23. června, kdy se dozvíme finalisty kategorií Integrated a Titanium.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
