Petr Dvořák, nyní generální ředitel České televize, sáhl při popisu mediálních firem opět k příměru z automobilového průmyslu, jako to dělával, když vedl komerční televizi Nova. „Kdybych měl hledat, kdo nám jde příkladem, pak bych asi nemohl ukázat na často zmiňovanou BBC, protože bych v přeneseném smyslu slova srovnával automobil Škoda Octavia s Rolls-Roycem,“ řekl v rozhovoru měsíčníku Strategie.
Než Prima prvními VyVolenými porazila Big Brothera, byla v létě 2005 trabantem a Nova, které tehdy Dvořák šéfoval, BMW. V dalším kole už jely Škoda Octavia a formule.
Když v roce 2007 Nova osadila studio Televizních novin obřími plazmovými obrazovkami, přesadila prý diváky „z normální škodovky do kvalitní oktávie, jež má klimatizaci, posilovač řízení, ABS“, ne „do ferrari ani formule, co by řídit neuměli“.
Když Nova v roce 2008 spustila portál Tn.cz, přesedla prý sama z kola do ferrari.
Prima šla tehdy pěšky a nahá. Tehdejší jejích zpráv Pavel Zuna totiž týdeníku Strategie po porážce od Televizních novin, proti nimž tehdy postavil večerní zpravodajství Primy, přiznal: „Chtěli jsme tank zastavit holým tělem a zjistili jsme, že jsme ho nezastavili.“