Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Další shortlist pro VMLY&R v Cannes: za PR pro Člověka v tísni

Pražská divize agentury VMLY&R dostala další šanci získat trofej ve festivalové soutěži Cannes Lions. Porota kategorie PR zařadila na shortlist v podkategorii Use of Events & Stunts její kampaň Zadlužené děti (do soutěže přihlášena jako Confiscated Toys, v překladu Zabavené hračky) pro neziskovou organizaci Člověk v tísni. Na kampani se dál podílela produkční agentura GPS Production a mediální agentura Wavemaker.

V kampani Zadlužené děti jde o exekuce, které dopadají i na potomky dlužníků

V kampani Zadlužené děti jde o exekuce, které dopadají i na potomky dlužníků

Tuzemské barvy tak v kategorii PR proměnily jednu ze čtyř šancí. České agentury naopak neuspěly v kategoriích Direct (kde měly 9 přihlášek), Media (3), Social & Influencer (2) ani Creative Data (1). VMLY&R zůstává jedinou českou agenturou, jejíž práce se dostaly do finále. Kromě PR má tři šance v kategorii Film Craft, která se vyhlašuje dnes - tedy v úterý - večer.

Přihlášky z Česka podle kategorií

kategorie přihlášek na shortlistu ceny
Film Craft 19  3 -
Print & Publishing 15 - -
Industry Craft 12 - -
Outdoor  10 -
Brand Experience & Activation 9 -
Direct 9 -
Film 2  
Radio & Audio 6 3
Sustainable Development Goals 5    
Creative eCommerce 4 -
Design -
PR 1  
Health & Wellness 3 - -
Media - -
Social & Influencer - -
Creative Data - -
Entertainment Lions for Music -
Mobile -

Zdroj: Cannes Lions

Médiář je na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky