Pražská divize agentury VMLY&R dostala další šanci získat trofej ve festivalové soutěži Cannes Lions. Porota kategorie PR zařadila na shortlist v podkategorii Use of Events & Stunts její kampaň Zadlužené děti (do soutěže přihlášena jako Confiscated Toys, v překladu Zabavené hračky) pro neziskovou organizaci Člověk v tísni. Na kampani se dál podílela produkční agentura GPS Production a mediální agentura Wavemaker.

V kampani Zadlužené děti jde o exekuce, které dopadají i na potomky dlužníků
Tuzemské barvy tak v kategorii PR proměnily jednu ze čtyř šancí. České agentury naopak neuspěly v kategoriích Direct (kde měly 9 přihlášek), Media (3), Social & Influencer (2) ani Creative Data (1). VMLY&R zůstává jedinou českou agenturou, jejíž práce se dostaly do finále. Kromě PR má tři šance v kategorii Film Craft, která se vyhlašuje dnes - tedy v úterý - večer.
Přihlášky z Česka podle kategorií
kategorie | přihlášek | na shortlistu | ceny |
Film Craft | 19 | 3 | - |
Print & Publishing | 15 | - | - |
Industry Craft | 12 | - | - |
Outdoor | 10 | - | - |
Brand Experience & Activation | 9 | - | - |
Direct | 9 | - | - |
Film | 7 | 2 | |
Radio & Audio | 6 | 3 | - |
Sustainable Development Goals | 5 | ||
Creative eCommerce | 4 | - | - |
Design | 4 | - | - |
PR | 4 | 1 | |
Health & Wellness | 3 | - | - |
Media | 3 | - | - |
Social & Influencer | 2 | - | - |
Creative Data | 1 | - | - |
Entertainment Lions for Music | 1 | - | - |
Mobile | 1 | - | - |
Zdroj: Cannes Lions
Sledujte speciální rubriku Cannes Lions 2019
Médiář je na festivalu ve francouzském letovisku po celou dobu přítomen, průběžně bude přinášet novinky