Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Další „sociální seminář“: jakou zkratku z SEM, SEO, SM či PR vybrat pro marketing malé firmy

Čtvrtý Social Marketers Seminar proběhne ve čtvrtek 26. května odpoledne, v Kině Atlas v Praze.

Trio Bendáková-Hacker-Svoboda a server Tyinternety.cz pořádají příští čtvrtek další akci z cyklu Social Marketers Seminars, tentokrát o vlivu vybraných propagačních postupů na prodej, konverze, akvizici nových zákazníků a zvýšení loajality u stávajících, se zřetelem na segment malých a středních podniků.

Médiář.cz je mediálním partnerem akce.

Search Engine Marketing (SEM) bude propagovat Matěj Novák z Centrum Holdings. Přímý prodejní efekt sociálních médií (SM) Pavel Prouza z agentury Brandz Friendz. Michala Gregorová bude propagovat PR za Fler.cz. Pohled klienta, který provozuje všechny uvedené a řadu dalších marketingových aktivit, využívá služeb agentur a externistů, ale většinu jich spravuje interně, zajistí Matouš Petráň (@matesola).

Programem provede šéfredaktor Tyinternety.cz Vojta Bednář.

Čtvrtý ze seminářů Social Marketers Seminars se koná 26. května od 14.45 v prostorách kina Atlas na Florenci, po akci následuje občerstvení a afterparty v baru Repete na Praze 1.

Účast na semináři je možný přes online registraci na webu Social Marketers Seminars.