Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Další ztráta pro Mark BBDO: Kula řídí Face Up

Bývalý brand director Mark BBDO nastupuje namísto Romana Stolejdy.

Martin Kula

Martin Kula

Agenturu Face Up vede od října tohoto roku Martin Kula, bývalý brand director Mark BBDO. V reklamní branži se pohybuje od začátku 90. let, za sebou má angažmá v mezinárodních a lokálních agenturách i na straně klienta. V minulosti působil například také v agenturách Onyx Advertising či Lowe GGK.

Pod Kulovým vedením se Face Up hodlá zaměřit víc na digitál, on-line a content marketing.

Face Up vznikla před necelým rokem jako nový zastřešující subjekt pro agentury Face Up media, věnující se indoorové reklamě, a Comunica, zaměřené na klasickou komunikaci. Jejím prvním ředitelem byl bývalý obchodní ředitel pro tiskové tituly mediální skupiny Mafra Roman Stolejda. Ten odešel do nově vznikající agentury Programmatic Media, kterou založil s Karlem Vágnerem a jeho Scandal Media Group s partnery Davidem Bauckmannem a Vítkem Koldinským.