Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Dalším hasičem v kampani Vodafonu bude herec Pavel Liška

V pondělí 3. září odstartuje kampaň mobilního operátora Vodafone, z dílny agentury McCann Digital, na podporu nedávno představených tarifů, které účtují volání po sekundách a Vodafone je nazývá Férové tarify. Propagace poběží v televizi, rádiu, tisku, online a na venkovních nosičích.

Pavel Liška v kampani Vodafonu

Pavel Liška v kampani Vodafonu

Kampaň má motto “Život není vždycky fér, ale naše tarify jsou”, televizní část se skládá ze tří spotů. Zůstává spojena se světem hasičů, tentokrát dobrovolných. Ve spotech vystupují i skuteční dobrovolní hasiči ze Zbiroha.

Hlavní tváří kampaně bude herec Pavel Liška, stejně jako v předchozí kampani Vodafonu se v jednom ze spotů objeví Jakub Prachař a Vojtěch Dyk. Režíroval opět Jakub Kohák.