Přední česká platforma specializující se na rozvoz jídla, potravin a dalšího zboží Dáme jídlo chce nakopnout svůj influencer marketing. Pomoci v tom má nově vybraná agentura WeDigital Andrey Hurychové. Známe tváře mají značku podpořit v online prostoru, kampaň by však měla směřovat i za hranice tradiční tvorby obsahu.
Spolupráce s gamery zastoupenými společností eSuba a se jmény jako Mazarini, Spajkk nebo Deethane bude pokračovat. Značku nově pod taktovkou WeDigital podpoří influenceři jako Immanuel Adenubi, Andrea Bezděková, Jakub Kotek nebo Viktorie Hrazdílková.
„Influenceři jsou důležitou součástí naší komunikační strategie. Dobře zacílené kampaně okořeněné spoluprací se zajímavými osobnostmi nám pomáhají přivádět na naši platformu další a další uživatele. Rozhodně chceme i díky influencerům zvyšovat povědomí o tom, že Dáme jídlo už není jen rozvoz jídel z restaurací, ale i možnost rychlého nákupu na Dáme market a další služby expresního doručení, souhrnně nazývaného quick commerce,“ říká Radek Hanzlík, senior brand manager Dáme jídlo. „V minulosti jsme dělali influencer marketing kompletně inhouse,“ doplnil. Agentura nově zastřeší jak výběr influencerů, tak vyhodnocování jejich přínosu pro značku a byznys.
Komunikace bude primárně probíhat na sociálních sítích Instagram, TikTok a YouTube, influencer marketing pro Dáme jídlo by však podle Hurychové z WeDigital neměl zůstávat jen u toho. „Se značkou Dáme jídlo míříme dál než ‚jen‘ na tradiční platformy našich influencerů. Chceme, aby influencerská kampaň měla přesah a oslovila publikum i mimo online prostor. Plánujeme propojit influencery s dalšími PR a marketingovými aktivitami klienta a vytvořit tak ucelenou komunikaci značky. Naším cílem je, aby se Dáme jídlo s naší pomocí stalo love brandem a dostalo se do širšího povědomí jako cool značka pro mladé,“ říká zakladatelka a výkonná ředitelka agentury.
WeDigital nově stojí po boku agentury MSL ze skupiny Publicis, která se od loňského října stará o PR platformy Dáme jídlo. „PR strategie Dáme jídlo je postavena na integraci různých komunikačních kanálů. V tomto ohledu považujeme za důležité zapojení osobností nad rámec klasického influencer marketingu. Proto společně s WeDigital už hledáme kreativní řešení, jak bourat hranice mezi disciplínami a propojit influencery s dalšími PR a digitálními nástroji,“ dodává Radek Vítek, šéf českého MSL.