
Daniel Fekete
Globální kryptoměnová burza Binance oznámila jmenování Daniela Feketeho marketingovým manažerem pro Česko a Slovensko. Ten se v nové funkci má zaměřit na rozšiřování uživatelské komunity, tvorbu nových formátů obsahu s důrazem na edukaci, propagaci nových produktů a budování důvěryhodnosti značky.
„Dlouhodobým cílem je, aby se Binance stala lídrem nejen z hlediska podílu na trhu, produktů, komunity a služeb zákazníkům, ale také z hlediska dodržování předpisů. Chceme se víc posouvat do nových oblastí mimo naši hlavní činnost, jako je NFT a fintech,“ nastínil Fekete další ambice firmy.
Slovenský specialista na problematiku SEO přichází ze společnosti Financer.com, kde působil jako hlavní obsahový stratég. V pozici střídá Mayu Bershevu. Ta se posouvá do nové role v centrálním marketingovém týmu, kde bude zodpovědná za obsah globálních webinářů Binance a sponzoring velkých technologických konferencí, jakými jsou Web Summit nebo Davos Forum (WEF).

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
