Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Daniel Grunt nastoupil do Sanomy jako šéf internetu

Jedním z jeho hlavním úkolů zvýšit návštěvnost obsahových webů Sanomy, potažmo výnosů z inzerce.

Po roce pracovního volna se Daniel Grunt vrací do oboru, z něhož loni na jaře odešel. Bývalý ředitel internetových služeb televize Nova Grunt je od dubna šéfem internetového oddělení časopisového vydavatelství Sanoma Media Praha. Řekl to dnes v neformálním hovoru s redaktory E15 a Médiáře.

Doplnil, že v rámci většího důrazu, který Sanoma podobně jako ostatní mediální domy klade na internetové aktivity, bude jedním z jeho hlavním úkolů zvýšit návštěvnost obsahových webů Sanomy, potažmo výnosů z inzerce.

Sanoma je s 2,1 miliony návštěvníků měsíčně třetí v návštěvnosti mezi klasickými mediálními domy, ze společnostmi MAFRA (mj. iDnes.cz) a CET 21 (Nova).

Čerstvý šéf české pobočky finské Sanomy Josef Havelka v něm získává zkušeného internetového manažera.

Grunt působil od ledna 2008 do března 2010 jako ředitel sekce internetu a ostatních interaktivních služeb televize Nova. V letech 2006 až 2007 byl manažerem české pobočky Nokie, předtím od roku 2002 marketingový a produktový šéf Centrum.cz.

David Beška, ředitel rozvoje digitálního byznysu Sanomy (a bloger), má působit v rámci Gruntova týmu.