Danone si v tendru na PR vybralo Neopublic

Agentura má v Česku i na Slovensku nabízet témata jako výživa seniorů či flexitariánství.

Komunikační agentura Neopublic začala od ledna pracovat pro globální potravinářskou společnost Danone. Úkolem agentury bude pomáhat hlavně s korporátní komunikací v Česku a na Slovensku. Neopublic v korporátní komunikaci Danone vystřídala PR.Konektor.

„Prostřednictvím našeho globálního rámce činnosti One Planet. One Health. budeme řídit trvale udržitelný růst podpory zdravého stravování prostřednictvím silného portfolia produktů, značek a služeb zaměřených na tento účel. Od agentury Neopublic očekáváme, že nám pomůže s korporátní komunikací nejen v Česku, ale i na Slovensku,“ uvádí Mária Jendrišáková, manažerka pro korporátní záležitosti Slovensko.

„Chceme využít naše dlouholeté zkušenosti v oblasti budování reputace pro silné značky, ke kterým Danone jednoznačně patří. Náš česko-slovenský tým udělá všechno pro to, abychom v rámci korporátní komunikace lépe dostali do povědomí veřejnosti témata jako výživa seniorů, flexitariánství nebo jiné zajímavé projekty z oblasti výživy,“ říká Štefan Vadocz, managing partner Neopublic.

Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí značky Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě Alpro, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan či Neocate.

Danone uvádí, že v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních baterií na světě a téměř 90 % prodejů společnosti je v současnosti realizováno v kategoriích zdravých výrobků.