Celodenní konference o datech a analytice letos proběhne v pondělí 8. dubna v pražském Divadle pod Palmovkou. Nabídne přednášky nejen pro analytiky, ale i pro markeťáky, provozovatele webů a e-shopů, nebo třeba agenturní a freelance konzultanty. Program konference s pečlivostí analytikům vlastní připravuje Taste Medio. V pořadí 4. ročník úspěšné konference Data Restart přinese všem datovým nadšencům celkem 11 odborných přednášek a diskusí, mimo jiné Datová analytika pro business; Automatizace dat u publishera v praxi; nebo třeba Optimalizace cenotvorby v ecommerce.
Vedle Honzy Tichého z Taste Medio mezi řečníky vystoupí například Jakub Štěch z DataSentics a Eliška Králová z České spořitelny, kteří pohovoří o tom Jak pomocí machine learningu vytěžovat data z RTB i v CRM. David Špinar z Mitonu a Milan Merglevský z Ecommerce-academy.cz, kteří povedou panelovou diskusi na téma Atribuce vs. kontribuce, nebo Hana Kalivodová z Activate s přednáškou Filozofická kladiva na datové projekty.
Akce začne v 9.00, konec se předpokládá kolem 16.30.