Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Databáze akčních letáků Kimbino funguje taky jako aplikace

Portál Kimbino, spadající pod slovenskou Hyperia Group Michala a Filipa Hradilových a sloužící k vyhledávání akčních letáků více než 120 českých supermarketů a dalších řetězců, vydal mobilní aplikaci. Ta stejně jako webová verze nabízí zobrazení aktuálních letáků a slev, ale také nové funkce, jako je ukládání vybraných nabídek nebo notifikace, které uživatele upozorní na nejnovější slevy u uložených řetězců. 

Stejně jako web dělí aplikace obchody do šesti kategorií, a to supermarkety, elektronika, bydlení a zahrada, móda, drogerie a kosmetika, ostatní. Uživatelé si mezi nimi tak mohou libovolně vyhledávat nebo se zaměřit na konkrétní řetězce, u kterých najdou i starší letáky. Obchody, které je zaujmou, si mohou navíc uložit mezi oblíbené, pokud si v apce zřídí svůj profil.

V budoucnu vývojáři plánují přidat také zobrazení regionálních mutací letáků podle polohy uživatele. Aplikace je k dispozici pouze na Android.

Kimbino zobrazuje letáky od více než 120 různých firem

Kimbino zobrazuje letáky od víc než 120 různých firem

Všechny obchody jsou rozdělené do šesti kategorií, ve kterých uživatel může vyhledávat

Všechny obchody jsou rozdělené do šesti kategorií, ve kterých uživatel může vyhledávat