“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Datart přestavěl středně velkou prodejnu ve Foru v Ústí nad Labem

Inovovaná prodejna Datartu v Ústí nad Labem

Inovovaná prodejna Datartu v Ústí nad Labem

Inovovaná prodejna Datartu v Ústí nad Labem

Inovovaná prodejna Datartu v Ústí nad Labem

Český prodejce elektroniky Datart kompletně zrekonstruoval svou provozovnu v Ústí nad Labem, v nákupním a zábavním centru Forum, přizpůsobil ji aktuálně zaváděnému konceptu “prodejny 21. století” s “humanizací prostoru”. Trvalo mu to 40 dní, slavnostně ji otevřel ve středu 13. března. Jde o středně velkou prodejnu o prodejní ploše 420 metrů čtverečních. Značku Datart nese od loňského října, předtím to byla prodejna Euronics. Značky se nedávno spojily, Datart nyní Euronics nahrazuje.

“V prodejně vystavujeme to nejlepší z celé naší nabídky elektra a příslušenství s tím, že zde věnujeme velký prostor mobilům, nositelné elektronice, tabletům a notebookům, a to z důvodu vyššího zájmu ze strany zákazníků. Prodejnu zavážíme novým zbožím sedm dní v týdnu, tedy včetně víkendů a svátků,“ říká Iva Pavlousková, mluvčí Datartu. O zákazníky se stará osm prodavačů a prodejna slouží i jako výdejna objednávek z e-shopu.