Prodejce spotřební elektroniky Datart si v PR tendru vybral agenturu I’m PR, se kterou začne spolupracovat od května. Tendru se zúčastnilo celkem devět agentur.
„PR aktivity budou zahrnovat zejména odborné poradenství a služby pro zákazníky. Kromě témat spojených s elektronikou se v PR zaměříme i na segment kuchyňských studií a pražené zrnkové kávy. Obojí bude hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen,“ říká tisková mluvčí Datartu Iva Pavlousková.
Datart provozuje v Česku a na Slovensku provozuje celkem víc než čtyři desítky kamenných prodejen s celkovou prodejní plochou cca 25.000 m² a e-shopy s elektronikou. Je vlastně českými akcionáři a letos slaví 25. výročí své existence na trhu.
Tým I’m PR tvoří Miroslav Čepický, Adéla Konopková a Aneta Petroušková.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE
