Prodejce spotřební elektroniky Datart si v PR tendru vybral agenturu I’m PR, se kterou začne spolupracovat od května. Tendru se zúčastnilo celkem devět agentur.
„PR aktivity budou zahrnovat zejména odborné poradenství a služby pro zákazníky. Kromě témat spojených s elektronikou se v PR zaměříme i na segment kuchyňských studií a pražené zrnkové kávy. Obojí bude hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen,“ říká tisková mluvčí Datartu Iva Pavlousková.
Datart provozuje v Česku a na Slovensku provozuje celkem víc než čtyři desítky kamenných prodejen s celkovou prodejní plochou cca 25.000 m² a e-shopy s elektronikou. Je vlastně českými akcionáři a letos slaví 25. výročí své existence na trhu.
Tým I’m PR tvoří Miroslav Čepický, Adéla Konopková a Aneta Petroušková.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička
