Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Datová novinka Médiáře: spotřební koš

Kde nejvýhodněji nakoupit? Každý pátek ráno na Médiáři aktuální ceny z obchodních řetězců Albert, Billa, Globus, Kaufland a Tesco

Žena nakupuje. Foto: Profimedia.cz

Žena nakupuje. Foto: Profimedia.cz

Každý pátek ráno bude Médiář nově vydávat srovnání cen obchodních řetězců při nákupu dvacítky rychloobrátkových výrobků, které se nejčastěji objevují v nákupním vozíku během běžného rodinného nákupu. Datový přehled připravuje Global Marketing, partnerská společnost Médiáře.

Spotřební koš porovnává pravidelně každý týden aktuální ceny ve velkých obchodních řetězcích Albert, Billa, Globus, Kaufland a Tesco. Srovnání proto nezachycuje diskonty jako Lidl nebo Penny Market nebo menší obchody. Cílem projektu je ukázat, kde se v daném týdnu jaký výrobek prodává nejlevněji, a zohledňuje i akční slevy z aktuálních týdenních letáků.

Projekt běží přibližně šest týdnů, proto Global Marketing začíná pracovat také na sledování cenového vývoje jednotlivých výrobků v obchodech. Kromě pravidelného monitoringu navíc připravuje obměnu v podobě tzv. sezónních spotřebních košů, které budou sledovat cenové rozdíly v době speciálních sezónních nákupních příležitostí (sezóna grilování, začátek školního roku, Mikuláš, Vánoce, Silvestr, Velikonoce, případně další ad-hoc přehledy).