
David Duroň
Ředitelem marketingu pro segment domácností telekomunikačního operátora Telefónica Czech Republic se stal David Duroň. Bude podřízen Jiřímu Dvorjančanskému, marketingovému šéfovi Telefóniky. Duroň posledních šest let pracoval pro konkurenční Vodafone, naposled jako šéf marketingu zaměřeného na firemní klientelu. Předtím vedl portál Atlas.cz, v letech 2003 až 2004 šéfoval marketingu Českého Telecomu (Internet Express, Starzone.cz), předchůdce Telefóniky. Nahrazuje Petra Matějovského.

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku