V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

DDB místo Lizce povede Silajdžić

Dosavadní ředitel agentury odchází jinam.

Miroslav Lizec a Darko Silajdžić. Foto: DDB

Miroslav Lizec a Darko Silajdžić. Foto: DDB

Do čela reklamní agentury DDB nastupuje Darko Silajdžić, jenž měl dosud v agentuře na starosti oddělení klientského servisu. Na pozici generálního ředitele střídá Miroslava Lizce, který se po osmi letech rozhodl odejít, za novou pracovní nabídkou. DDB vedl poslední dva roky.

Předchozí a nový šéf DDB

Miroslav Lizec přišel do týmu DDB v roce 2007 ze společnosti Nestlé, kde působil na několika marketingových a obchodních pozicích. V rámci pětiletého působení na pozici Strategic Planning Director DDB podporoval dva roky i DDB Tribal Vídeň, kde působil jako Regional Strategic Planner pro region střední a východní Evropy. DDB za něj vyhrála tendry firem Vodafone, Lactalis či Wrigley, jako klienty získala Billu či Hypoteční banku. Lizec se též podílel na nastavení komunikace kampaně pro McDonald’s či Volkswagen.

Darko Silajdžić pracuje v reklamě už víc než osm let, poslední dva a půl roku působí na pozici Client Service Director. V portfoliu jeho klientů jsou McDonald’s, Volkswagen, Billa, Wrigley a další. Před svým nástupem do DDB pracoval jako Brand Director v agentuře Havas (dříve Euro RSCG).