Kreativní agentura DDB rozšiřuje své produkční služby s novým inhouse studiem Fame Factory. Od 17. srpna tak nově nabízí vlastní vizuální, audio a fotografickou produkci pro nové i stávající klienty. Je v sídle agentury u metra Pražského povstání a disponuje profesionálním fotografickým a zvukovým zázemím i samostatnou střižnou. Agentuře tak umožňuje samostatně produkovat televizní i rádiové spoty.
DDB, mezi jejíž čerstvé práce patří kampaně pro Raiffeisenbank, Invii, Krušovice či McDonald’s, realizovala loni přes 20 audiovizuálních projektů. Právě kvůli zvyšujícímu se zájmu o ně vzniklo v agentuře nové studio. „Každá úspěšná firma by se měla rozšiřovat a posouvat, a nám přišlo logické rozšířit naše produkční možnosti o zvukové a postprodukční studio,“ říká Ondřej Martinec, head producer DDB.
Otevření vlastního studia umožňuje agentuře také okamžitě reagovat, efektivněji komunikovat a upravovat obsah s kreativci přímo během produkčního procesu. „Tato služba má velkou výhodu pro nás i klienty, protože nabízí efektivní řešení času a také financí, což samozřejmě naši klienti vítají,“ dodává Martinec.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
