
Šéfem DDB Prague je Jan Faflík
Reklamní agentura DDB Prague je po čase zpět v Asociaci komunikačních agentur (AKA). Z ní vystoupila v roce 2020, po peripetiích kolem volby prezidenta spolku. „Z této, podle nás potřebné asociace stává platforma pro politické a zájmové boje jednotlivých frakcí a jednotlivců,“ kritizoval to tehdejší šéf DDB Darko Silajdžić. Nynější motivací DDB k návratu je „možnost otevření problematiky reklamy jako nákladové položky a motivace nových talentů“. Současný šéf agentury Jan Faflík, který DDB vede od podzimu 2021, teď říká: „Jsme rádi, že jsme se stali členy AKA a můžeme tak přispět k diskusi o budoucnosti našeho oboru. Spolupráce s asociací nám umožní navázat kontakty s dalšími významnými hráči na trhu a získat nové poznatky a zkušenosti.“
Podle Faflíka obor komunikace dlouhodobě trápí dvě věci: nedostatek kreativních talentů se zájmem o reklamní branži a vnímání reklamy jako nákladové položky. Týká se to jak agentur, tak zadavatelů reklamy, míní.
Agentura DDB byla založená v roce 1949 v New Yorku a dnes má přes 200 poboček v 90 zemích světa. Pražskou pobočku tvoří 75 lidí patnácti různých národností. V roce 2020 se k ní přidala DDB For The Win, zaměřená na gaming a esport. Loni vznikla divize DDB Fresh, která se zakrátko oddělila v samostatnou agenturu Imminent, do jejího čela odešel Silajdžić.
Mezi klienty DDB patří McDonald’s, Komerční banka, Volkswagen Užitkové vozy, Mars, GrandOptical, Rossmann, Magistrát hlavního města Prahy, CZC či Panzani.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
