Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Déemko“ zpřístupňuje věrnostní kartu v podobě nové mobilní aplikace

Digitální věrnostní karta drogerie DM

Digitální věrnostní karta drogerie DM

Věrnostní program drogerie DM se rozrůstá o novou mobilní aplikaci DM Active Beauty, která slouží jako digitální karta a prostřednictvím mobilu zpřístupňuje slevové kupóny, aktuální nabídky i zákaznické konto. Naskenováním kódu z aplikace na pokladnách prodejny lze sbírat body za každý nákup. Nová aplikace nahrazuje tu dosavadní, jejíž podpora končí 30. října. K přechodu na novou aplikaci drogerie do konce října motivuje bonusem 200 bodů, což představuje slevu 50 Kč na další nákup.

„Z našich průzkumů vyplynulo, že až dvě třetiny žen mají rády přehled o aktuálních nabídkách. Téměř 90 % oslovených žen využívá věrnostní programy a zákaznické karty. Polovina žen navíc nákupy předem plánuje,“ podotýká Jiří Peroutka, manažer komunikace DM Drogerie Markt. Právě v těchto preferencích má nová aplikace zákazníkům pomoci.

Aplikaci drogerii vytvořila společnost Payback, která je provozovatelem věrnostního programu. V zájmu jednoduššího používání přibyla funkce Touch ID, díky níž je možné místo přihlašovacího kódu použít otisk prstu nebo rozpoznání obličeje.