Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Deichmann rozšířil síť poboček do zlínského nákupního centra

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Deichmann v obchodním centru Centro Zlín

Řetězec s obuví Deichmann v Česku letos opět expanduje, minulý týden otevřel 113. pobočku v obchodním centru Centro Zlín v městské části Malenovice. Nová prodejna je postavená v modernějším konceptu s dřevěnými a kovovými prvky, který řetězec v Česku dlouhodobě implementuje. Plochou měří téměř 450 metrů čtverečních a pořídit se v ní dají boty pro ženy, děti a muže či módní doplňky, například kabelky. Pro ty jsou nově vyhrazeny regály u pokladen, což má zlepšit jejich viditelnost v rámci celého prostoru.  

Během letošního roku má Deichmann v plánu otevřít v Česku dalších minimálně pět prodejen. Navíc dál rekonstruuje stávající prodejny, inovací by jich mělo projít 12. Německá firma v Česku provozuje také e-shop. Loni Deichmann v Česku zvýšil tržby 2,5 miliardy Kč a na tuzemském trhu celkem 3,74 milionu párů obuvi.

Jeho polský konkurent, obuvní řetězec CCC od loňska rovněž mění design svých prodejen. Stejně jako v případě Deichmannu jsou prodejny doplněné o kovové prvky a prostor má být vzdušnější. Firma v Česku disponuje více než 80 prodejnami.