Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Den s Effie 2019

Letošní předávání cen Effie doplní konference o efektivitě marketingové komunikace.

Faisal Karmali

Faisal Karmali

Středa 6. listopadu 2019 bude vůbec první Den s Effie. Večernímu předávání výročních cen Effie v Kině Lucerna bude poprvé předcházet Konference Effie. Akce ponese téma Efektivita marketingové komunikace. Začíná v 9.30, předpokládaný konec akce je ve 13.00.

Konferenci bude moderovat Jan Binar, šéf McCann Worldgroup Prague, který otevře proud příspěvků přednáškou Cesta k efektivitě. Kde jsme? Jak nejefektivněji zlepšit plánování, dodání i prokazování efektivity. Představí mimo jiné základní výsledky výzkumu AKA o hodnotě komunikačního, respektive marketingového oboru.

Hned první zahraniční přednášející nabídne ojedinělý pohled do světa médií. Faisal Karmali, senior director of business operations CNN International Commercial bude mluvit na téma Brands, publishers and consumers – how the conversation is changing.

Cecilia Floridi, managing director německého DataLabu, představí pohled CRM na efektivitu. Clienteling a personalized customer experiences jsou nejnovější buzzwordy současného marketingu. Co se za nimi skrývá a opravdu dokážou doručit to, co slibují? A proč staré dobré postupy nabývají na důležitosti v dnešním digitálním omnichannelu?

Tereza Báčová, international creative media & innovation manager Serviceplan Gruppe, má možnost srovnávat český a německý trh. Co je rychlá a pomalá efektivita? Kdo vyhraje maraton a proč? A proč je to v Česku jiný závod než v Německu?

Vystoupí též marketingový specialista Miroslav Černý s příspěvkem Give your audience chance to get it effortlessly a další hosté.