Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Deník Blesk má nový slogan

Bulvární list chce dál nabízet „účinnou pomoc takzvaným ‚obyčejným lidem'“.

Nejprodávanější deník v Česku Blesk zavádí claim Blesk. Síla na vaší straně! Má vystihovat jeho proměnu v posledních letech, totiž důraz hlavně na „účinnou pomoc takzvaným ‚obyčejným lidem‘, tedy svým čtenářům“. Dokládá to na obsahových projektech jako jsou občanský zákoník, bleskový ombudsman, spotřebitelské testy a hlavně kampaň proti „šmejdům“. Tak se chce bulvární list vydavatelství Czech News Center finančníků Daniela Křetínského a Patrika Tkáče profilovat i v budoucnu.