Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Deník E15 rozšířil distribuci do Olomouce, prodejní automaty z Plzně stáhl

Ekonomický list zčásti rozdávaný, zčásti prodávaný si za měsíc připomene čtyři roky existence.

E15 se zkoušela loni v Plzni prodávat ve vlastních automatech za 5 Kč. Foto: Mladá fronta

E15 se zkoušela loni v Plzni prodávat ve vlastních automatech za 5 Kč. Foto: Mladá fronta

Ekonomický deník E15 vydavatelství Mladá fronta se od začátku října bezplatně rozdává také v Olomouci. Je k dispozici klasicky v pracovní dny ve stojanech v budovách významných finančních institucí, státních podniků, byznyscenter a velkých firem.

Stejně je už distribuován v Praze, Brně a v Ostravě, grátis je možné si jej vzít na zhruba 400 místech. Zároveň je možné jej zakoupit za 10 Kč na víc než 1500 prodejních místech po celé republice.

Ve vlastních prodejních automatech se E15 prodává už jen v Praze, z Plzně je po loňském experimentu stáhl. „Umístění prodejních automatů deníku jsme testovali na podzim 2010. Po zavedení kombinované distribuce jsme všechny prodejní automaty umístili v Praze. V Plzni nadále máme distribuci v prodejnách tisku,“ přiblížila na dotaz Médiáře mluvčí Mladé fronty Pavlína Míčová.

List E15 vstoupí za měsíc do pátého roku své existence, odstartoval 19. listopadu 2007. Letos 4. listopadu vyjde jeho 1000. číslo, ve větším rozsahu a nákladu 70 tisíc výtisků.

Do budoucna má deník E15 nabýt na důležitosti, kromě tradiční knižní divize může být jediným mediálním aktivem, které ji zůstane.

Podle Mediaguru.cz totiž Mladá fronta hodlá prodat svou časopiseckou a online divizi a ponechat si právě jen deník E15 a regionální týdeník Sedmička (vydává ho od roku 2009).