Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Deník E15 rozšiřuje distribuci v Praze. V metru jde proti konkurenci přes obrazovky

Bezplatný ekonomický list E15 vydavatelství Mladá fronta od dubna posiluje distribuci v Praze o další stovku míst - jde o nové administrativní budovy, síť kaváren Emporio, bageterie Boulevard a restaurace a kavárny ve významných nákupních galeriích.

Od dubna bude zpravodajství deníku promítáno na čtyřiceti obrazovkách ve stanicích metra. Tím E15 vstupuje na pole konkurenčního listu Metro, který je v pražské podzemní dráze distribuován ve stojanech u vchodů do stanic.

Nová titulní strana E15 je k nerozeznání podobná té stávající

Nová titulní strana E15 je téměř k nerozeznání podobná té stávající

„Rozhodli jsme se na trh v metropoli zaměřit a své postavení zde dále posílit, proto přidáváme nová distribuční místa a naše zpravodajství se objeví i ve stanicích metra. Chceme být hlavním byznysovým hlasem metropole,“ uvedl ředitel divize E15 Tomáš Skřivánek.

Třetí dubnovou změnou v E15 je mírně inovovaná grafika. Má víc akcentovat autorskou tvorbu. Deník dál vychází v nezměněném rozsahu.

Bezplatné Metro mediální skupiny Mafra je letos na jaře též aktivní - navýšilo tištěný náklad a též občerstvilo grafiku. Stalo se tak krátce poté, co v něm Mafra navýšila podíl na 93,3 %.