Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Deník MF Dnes reklamou přesvědčuje ke čtení seriózních novin

Kampaň je od agentury Publicis, vychází z vítězného návrhu jejích juniorek v soutěži Young Lions.

Mediální skupina Mafra tento týden odstartovalo kampaň, jejímž cílem je „v době zaplavování veřejnosti nejrůznějšími formami informačních zdrojů vyzdvihnout unikátní obsahové kvality deníku pro život jeho čtenářů“. Obsah ústředního reklamního motivu zní: „Ze všech novin složíte malířskou čepici, ale jen seriózní deník vám pomůže, abyste měli i pod čepicí.“

„Ústřední motiv vznikl v rámci printové kategorie letošního ročníku soutěže Young Lions a byl dále rozpracován týmem agentury Publicis do dalších variant, které byly následně upraveny i pro další mediatypy,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel Mafry.

MF Dnes: Čepice

MF Dnes: Oheň