
Původní Dentsu sídlí v Tokiu. Photo by Daryan Shamkhali on Unsplash
Globální agenturní síť Dentsu Aegis Network bude nově fungovat pod zkráceným názvem Dentsu. Skupina mezinárodně spojuje přes 66.000 marketingových pracovníků, z toho 48.000 působí mimo Japonsko, kde síť vznikla. Dosavadní název skupina zavedla poté, co japonská Dentsu v roce 2012 koupila britskou Aegis Group a pod Dentsu Aegis Network zařadila všechny své aktivity mimo Japonsko. Novou globální šéfkou Dentsu je od letošního září Wendy Clark. Divize Dentsu International je řízena z Londýna.
Celkově je skupina po světě přítomna skoro ve 150 zemích. Mezinárodní divizi Dentsu International tvoří desítka vlajkových agentur Carat, Dentsu, Dentsu X, iProspect, Isobar, Dentsu McGarryBowen, Merkle, MKTG, Vizeum a Posterscope. Vedle nich existuje přes 50 specializovaných podpůrných agentur.
V Česku spadají do síťového portfolia Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, Dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
