Globální marketingová skupina Dentsu Aegis Network vyhrála výběrové řízení na mediální agenturu pro švédskou oděvní firmu Lindex. Bude tak plánovat a nakupovat média na osmi klíčových trzích Lindexu včetně Česka. Cílem tendru bylo sjednotit mediální aktivity firmy pod jednu agenturu, která má zásah napříč trhy. Dosud média plánovaly lokální agentury.
„Setkali jsme s několika silnými kandidáty, takže to nebyla vůbec jednoduchá volba. Nakonec jsme se rozhodli pro Dentsu Aegis Network, které skvěle zkombinovalo strategii a digitální kompetenci a se kterým už dnes na několika trzích pracujeme,“ uvedl ředitel zákaznické zkušenosti Lindexu Henrik Sörstedt.
V Česku už dva roky řídí mediální aktivity Lindexu agentura Vizeum ze sítě Dentsu Aegis. S plánováním digitálních kampaní jí pomáhá sesterská agentura Adexpres, která si za kampaň pro Lindex odnesla bronzovou cenu z loňských Internet Effectivness Awards. Obě agentury budou mít Lindex dál na starosti. „Vítězství ve výběrovém řízení ukázalo naši sílu, která tkví mimo jiné ve skvělé úrovni spolupráce mezi jednotlivými trhy,” chválí své lidi šéf Dentsu Aegis Network pro Česko a Slovensko Petr Chajda.
Spolupráce mezi oběma firmami začne v prvním kvartále letoška, kromě Česka a Slovenska zahrnuje Švédsko, Norsko, Finsko, Estonsko, Lotyšsko a Litvu. Vztah s klientem bude centrálně řídit kancelář Dentsu Aegis Network ve švédském Göteborgu.