
Šárka Štěpánová
Komunikační skupina Dentsu se po sjednocených týmech strategie, PR a nového byznysu rozhodla vytvořit nové oddělení pro takzvaný unit process development, které bude rovněž fungovat napříč celou skupinou. Zabývat se bude řízením projektů a postupů napříč odděleními, brandy i zeměmi a rozvojem strategických příležitostí s novými i stávajícími klienty. Oddělení nově řídí Šárka Štěpánová. Ta měla donedávna na starosti oddělení strategie v takzvané divizi media service line, které se sloučilo s kreativní částí a zastřešuje ho Tomáš Mrkvička.
Úkolem Štěpánové bude nyní sestavit tým, který v návaznosti na loňskou restrukturalizaci vytvoří podmínky na propojení projektového portfolia Dentsu napříč všemi brandy i trhy. Štěpánová působí v Dentsu od roku 2016, kdy nastoupila na pozici ředitelky už zaniklé agentury Vizeum. Předchozí zkušenosti nasbírala v mediální agentuře MEC, kde řídila oddělení Analysis & Insight. Kromě agentur pracovala dřív jak na straně klientské (tři roky působila v Kraft Foods a dva roky v Douwe Egberts), tak na poli výzkumných agentur, kdy pracovala tři roky pro TNS Aisa.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
