
Logo nové produkční platformy
Agenturní skupina Dentsu spustila pod svou kreativní značkou Isobar regionální produkční platformu pro střední a východní Evropu Content Symphony. Platforma se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, UX a další digitální služby. Řídit ji bude Radim Kameník, který má na starosti také celou kreativu české pobočky Dentsu.
„Máme ambici vybudovat servisní model založený na moderních technologiích, který umožní klientům překonávat obvyklé problémy při tvorbě obsahu jako je rychlost, vysoké náklady na agenturní práci, nebo absence automatizované produkce,“ upřesnil Kameník. Právě pandemie covidu podle něj ukázala poptávku po takových službách na trhu.

Radim Kameník
Content Symphony napříč třemi zeměmi - Českem, Slovenskem a Maďarskem - sdruží přes 400 marketingových expertů. Ve čtyř kreativně-produkčních hubech chce poskytovat „vše po jednou střechou“, tedy kompletní obsahově produkční a digitální služby pro regionální a globální klienty i ostatní agentury v rámci sítě Dentsu.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
