Dentsu zakládá tým zaměřený na inovace, řídí ho Zdeňka Zlatušková

Nové oddělení se vyčlenilo ze stávajícího strategického týmu, které vede Tomáš Mrkvička.

Zdeňka Zlatušková

Zdeňka Zlatušková

V rámci tuzemské sítě komunikačních agentur Dentsu začal fungovat nový strategický tým zaměřený na kreativitu a inovace. Ty mají být v centru pozornosti při mediálním plánování a promítnout se i do přístupu napříč celou agenturní sítí. Oddělení z pozice innovation & strategy director povede Zdeňka Zlatušková. Ta bude reportovat přímo Jiřímu Vítkovi, který má v Dentsu Česká republika na starosti celou Media Service Line.

Nové oddělení se vyčlenilo ze stávajícího strategického týmu pod vedením Tomáše Mrkvičky, který se má nadále věnovat práci na tendrech i stávajících klientech s důrazem na využívání datových zdrojů a analytických nástrojů. Nové oddělení pod vedením Zlatuškové se pak kromě strategií a tendrů s důrazem na inovativnost bude soustředit na spolupráci mezi jednotlivci, týmy i zeměmi.

Zlatušková pracuje v Dentsu od roku 2018, kdy nastoupila jako managing director do agentury Gong. O rok později se stala součástí strategického týmu, naposled působila na pozici strategy director. Před nástupem do Dentsu se zaměřovala na sociální sítě, věnovala se jim v agenturách Omnicom Media Group nebo Digital Native Agency. Loni absolvovala britskou IPA Excellence Diploma a získala jejich osobni akreditaci (MIPA).

Sdílejte