V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Vyjde tištěná desetiročenka Médiáře

Publikace ve spolupráci s A 11 zachytí to podstatné o médiích v Česku z let 2010 až 2020.

Médiář 2010-2020

Desetiročenka Médiář 2010-2020 vyjde 1. 2. 2021

Český mediální a marketingový byznys má za sebou další dekádu vývoje a odborný zpravodajský web Médiář zaměřený právě na média a marketing se tímto vývojem podrobně zabývá právě už 10 let. To jsou dva hlavní důvody, proč na začátku roku 2021 přijde ve spolupráci s vydavatelstvím A 11 s unikátním obsahovým projektem, takzvanou desetiročenkou.

Desetiročenka v číslech, grafech a původních materiálech od předních autorů z oboru popíše a shrne vše podstatné, co se na tuzemské komunikační scéně událo v letech 2010 až 2020. První částí publikace bude věnována vývoji mediálního podnikání (vývoj vydavatelství, televizní zábava, film, novináři), druhá se zaměří na marketingové firmy (přehled komunikačních agentur na českém trhu, jejich práce). Vše proloží výroční přehledy a grafy (co jsme nejvíc sledovali, poslouchali, četli).

Desetiročenka Médiáře z nové edice prémiových měsíčníků Premium Guide vydavatelství A 11 chce být přehlednou příručkou s rychle přístupnými souhrny a analýzami, kterou profesionálové upotřebí i jako praktickou pomůcku v praxi a veřejnosti pomůže pochopit taje mediální produkce v Česku.

Mezi autory původních textů budou Jakub Jetmar, David Klimeš, Milan Šmíd, Filip Rožánek, Aleš Borovan či Marek Hlavica. Editorem je Ondřej Aust.

Desetiročenka vyjde 1. února 2021 v nákladu 5.000 výtisků. Distribuovat se bude částečně řízeně, částečně prostřednictvím trafik PNS.