V komunikační skupině Near & Dear Group přibylo designové studio Semibold. Vzniká spojením designových týmů z agentur Story tlrs a Triple Bang a jeho doménami jsou branding, vizuální komunikace a webdesign.
„Obě zmíněné agentury v posledních letech sice produkovaly kvalitní design, ale větší důraz kladly na reklamu a digitální média. Abychom se identitám značek a webdesignu mohli věnovat na 100 %, vznikla myšlenka propojení designových týmů a založení specializovaného studia,“ přiblížil creative director Semiboldu Pavel Čada. Ten spolu se Štěpánem Landou, který je na pozici CEO, a Tomášem Mikulíkem stojí v čele studia.
Designéři ze Semiboldu se už dřív podíleli na projektech pro významné klienty. Vytvořili rebranding Českého badmintonového svazu, vizuální styl nejstaršího pražského věžáku Dům Radost, logo Obchodního domu Máj, vizuální identitu Pražských náplavek či globální web Becherovky.
Studio na svůj start upozornilo tím, že pod hlavičkou Top Shelf Bottle nechalo vyrobit koktejly Negroni a Gimlet. „Svým kontrastem v chuti a vzhledu naznačují, že k designu přistupujeme kreativně s nohama na zemi. To se ostatně projevuje i v názvu studia, který balancuje na hraně odvahy a věcnosti,“ komentuje to šéf Landa.
Na přípravě koktejlů spolupracoval brněnský Botanic Bar. Studio Semibold se postaralo o vizuální identitu, webový design i tiskoviny.