Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

„Děti oslovíte na internetu, předškolní ale nechte“

Ogilvy & Mather představila studii s názory českých marketérů na téma děti a reklama.

Při oslovování dětí ustupují do pozadí „klasické“ komunikační kanály, jako je televize, a naopak roste význam internetu. Televize zůstává významná u dětí v předškolním věku, u dětí školou povinných ale internet a sociální sítě hrají prim. Reklama by měla začít cílit spíš až na děti od druhého stupně základní školy, oslovovat předškolní děti by mělo být nepřípustné. S reklamou zacílenou na děti nicméně počítají téměř dvě třetiny firem působících na českém trhu. Tvrdí to studie Děti a reklama 2016, kterou realizovala agentura Ogilvy & Mather mezi šéfy marketingu významných firem působících na českém trhu.