
Robotické distribuční centrum Amazonu v Panattoni Park Kojetín
Novým dodavatelem komunikačních služeb pro Panattoni, největšího developera průmyslových nemovitostí v Evropě, se pro český trh stala agentura FleishmanHillard Radka Maršíka. Spolupráce se bude rozvíjet především v oblastech public relations a public affairs, naplno odstartuje v průběhu března. Do uzavřeného výběrového řízení pozvala Panattoni celkem sedm agentur. Tým, který bude zajišťovat služby v Česku, povede na straně vítězné agentury client director Ondřej Píša.
„Segment průmyslových nemovitostí je nyní v rámci realitního trhu dynamický a vyžaduje zcela nový přístup k externí komunikaci. Kvalita oslovených agentur v rámci tendru byla extrémně vysoká a rozdíl mezi dvěma finálovými agenturami byl nepatrný,“ uvedl k výběru agentury Karel Taschner, marketing & PR director společnosti Panattoni. Mezi její klíčové klienty patří Amazon, Tchibo, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros a Tesco, dalšími jsou Shipmonk, Jungheinrich, Shape Corp. Raben či Autodoc.
Panattoni letos plánuje v Česku dokončit osm budov o celkové výměře přes 210.000 metrů čtverečních. Největšími projekty jsou budovy v Panattoni Park Cheb South, Panattoni Park Chomutov North a Panattoni Park Pilsen West II, každá z nich bude mít víc než 40.000 metrů čtverečních. Do každé budovy už má Panattoni potvrzené nájemce.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
